وبگاه رسمی نوید کمالی

مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های منتشر در رسانه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی

مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های منتشر در رسانه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی

وبگاه رسمی نوید کمالی

یادداشت‌های یک روزنامه‌نگار، مولف و مدرس فعال در حوزه سیاست خارجی، فناوری‌های نوین و قدرت نرم ...

شماره تماس: 00989159263347 (جهت دریافت «مشاوره» ، دعوت جهت «برگزاری کارگاه آموزشی» و ... لطفا در ساعات غیر اداری و یا در شبکه های اجتماعی مبتنی بر این شماره تماس حاصل فرمایید.)

تذکر: بازنشر مطالب این پایگاه بلااشکال می باشد.

پست الکترونیکی : NavidKamali.ir@iran.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مراسم رونمایی از کتاب حفاظت و امنیت دیپلماتیک

جمعه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸ ق.ظ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، همایش تخصصی «بررسی تعرضات به مأموریت‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران از منظر حقوق بین‌الملل» در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

پوستر همایش اشغال سفارت ایران در لندن

این همایش تخصصی به همت فرهنگسرای رسانه و با مشارکت و همکاری مؤسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر تهران، سازمان بسیج رسانه کشور، مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه، وزارت امور خارجه و تعدادی دیگر از سازمان‌ها و نهادها برگزار می‌شود.

مناسبت برگزاری این رویداد، فرارسیدن سالروز حادثه خون‌بار تعرض به سفارت ایران در لندن در اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ است که منجر به شهادت و جانبازی تعدادی از دیپلمات‌های کشورمان شد.

در این همایش که با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار خواهد شد، علاوه بر رونمایی از کتاب "حفاظت و امنیت دیپلماتیک" که توسط دو پژوهشگر جوان کشورمان تألیف شده است، از مقام شهید سید عباس لواسانی به عنوان اولین خبرنگار و فعال رسانه‌ای به شهادت رسیده در مأموریت‌های دیپلماتیک کشورمان که در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ در حادثه لندن به فیض شهادت نائل آمد، تجلیل خواهد شد.

پوستر رونمایی کتاب حفاظت و امنیت دیپلماتیک

همایش تخصصی «بررسی تعرضات به مأموریت‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران از منظر حقوق بین‌الملل» روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

حضور در این رویداد برای عموم علاقه‌مندان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی