وبگاه رسمی نوید کمالی

مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های منتشر در رسانه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی

مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های منتشر در رسانه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی

وبگاه رسمی نوید کمالی

یادداشت‌های یک روزنامه‌نگار، مولف و مدرس فعال در حوزه سیاست خارجی، فناوری‌های نوین و قدرت نرم ...

شماره تماس: 00989159263347 (جهت دریافت «مشاوره» ، دعوت جهت «برگزاری کارگاه آموزشی» و ... لطفا در ساعات غیر اداری و یا در شبکه های اجتماعی مبتنی بر این شماره تماس حاصل فرمایید.)

تذکر: بازنشر مطالب این پایگاه بلااشکال می باشد.

پست الکترونیکی : NavidKamali.ir@iran.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
یادش بخیر قبلا که بیشتر فرصت حضور در مشهد الرضا نصیبم می شد فرصتی داشتم تا در حرم امام رئوفمان خدمتگزار زائرین باشم. 

در آن ایام فعالیت ما بیشتر در ارتباط با مراجعه کنندگان برای کسب فرصت افتخاری خدمت به زائران حرم مطهر بود و در آن ایام چون بنده بیشتر علاقمند به پذیرای و گفتگو با زائران مراجعه کننده بودم، به عینه هم شاهد بودم که هموطنان داخلی و خارجی ما با چه سوابق و توانمندی هایی برای کسب فرصت خادم افتخاری شدن مراجعه می کردند و از هر دری برای کسب این فرصت ارزشمند بهره می جستند. 

سید علی اکبر حسینی ، نوید کمالی ، مهندس علی اکبر حسینی ، حرم امام رضا ، مشهد ، آستان قدس

در طول آن ایام یکی از تجار خوشنام ایرانی در امارات برای زیارت به حرم مشرف شد و چون بنده در سفری که برای یک همایش علمی به امارات داشتم بر حسب اتفاق با این بزرگوار آشنا شده بودم ( در پست های آینده خاطره اش را بیان خواهم کرد) به استقبالش رفتم و پس از همراهی در زیارت و نماز عرض کردم که اگر مایلید مدارک شناسایی خود را به بنده بدهید تا فرایند ثبت نام شما را به عنوان خادم افتخاری انجام دهم!

ایشان در پاسخ به بنده گفت : « من هر وقت در هر جای جهان باشم سعی می کنم به نیت خادمی امام رضا (ع) گره ای از مشکل یکی از بندگان خدا حل کنم حتی اگر این کار در حد برداشتن یک سنگ از وسط جاده باشد و بگذار این فرصت برای جوان ترها باشد ».
این پاسخ هنوز که هنوز است بعد از گذشت سالها در ذهنم باقی مانده و از آن زمان بنده هم باور دارم که در هر جا و جایگاهی که هستیم اگر در همان نقطه مخلصانه به ملت و جامعه و دوستداران اهل بیت خدمت کنیم این خود برترین شکل خادمی در درگاه امام رضا (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت محسوب خواهد شد.

نظرات  (۱)

باسلام و آرزوی توفیق برای مهندس کمالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی