وبگاه رسمی نوید کمالی

مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های منتشر در رسانه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی

مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های منتشر در رسانه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی

وبگاه رسمی نوید کمالی

یادداشت‌های یک روزنامه‌نگار، مولف و مدرس فعال در حوزه سیاست خارجی، فناوری‌های نوین و قدرت نرم ...

شماره تماس: 00989159263347 (جهت دریافت «مشاوره» ، دعوت جهت «برگزاری کارگاه آموزشی» و ... لطفا در ساعات غیر اداری و یا در شبکه های اجتماعی مبتنی بر این شماره تماس حاصل فرمایید.)

تذکر: بازنشر مطالب این پایگاه بلااشکال می باشد.

پست الکترونیکی : NavidKamali.ir@iran.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

فرصتی دست داد تا در کنار هموطنان هنردوست خود به تماشای «پروژه سی صد» بنشینم، این پروژه تلفیقی از تئاتر و موسیقی زنده است و در کشور ما تقریبا تجربه‌ای نو محسوب می‌شود چرا که اجرای چنین پروژه‌هایی آنهم در ابعاد و کیفیت پروژه پر چهره‌ای مانند سی صد نیازمند سرمایه‌گذاری قابل توجه ای است که هر تهیه کننده‌ای توان و امکان تامین آن را ندارد.

جالب است که گفته می‌شود اجرای این پروژه آنهم در قلب مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد و در مجاورت کاخ ملت یا همان کاخ سفید پهلوی‌ها، سی میلیارد تومان هزینه در بر داشته که البته با توجه به استقبال قابل توجه مخاطبان و قیمت بالای بلیط‌ها طبیعتا سرمایه‌گذاری موفقی محسوب می‌شود.

بد نیست بدانید که این نمایش روایت‌گر ماجرای حمله مغول به ایران و کتاب سوزی آن‌ها در نیشابور عزیز است؛ در این حادثه دختر خونریز چنگیزخان که شوهر خود را در جریان مقاومت مرزبانان ایرانی از دست داده است به دنبال انتقام و کشتار ایرانیان و همچنین جمع آوری تمام شاهنامه‌ ها به عنوان سمبل استقلال هویت ایرانیان است تا از این طریق ملت ایران را به بند کشیده و نابود کند اما در نهایت وجدان بیدار ایرانیان این توطئه را ناکام می‌گذارد ...

هنر میدان جنگ نرم است

شخصا این نمایش را یک اثر #حماسی و ملی‌گرای غیر افراطی میدانم که ارزش تماشا کردن دارد چرا که امروز نیز کشور ما در معرض جنگ نرم یا همان تهاجم خاموش فرهنگی دشمنان چشم آبی است که ماهیتی مغول گونه دارند و با رنگ و لعابی امروزی در پی استحاله فرهنگی ما و تبدیل کردن کشور ما به مستعمره فرهنگی و اقتصادی خود هستند ... در واقع اگر زمانی مغول ها با کتاب سوزی در پی سلطه بر ما بودند آنها امروز به واسطه هالیوود و صدها شبکه ماهواره‌ای به دنبال تسلط بر ما هستند و اگر حواسمان نباشد خیلی زود دیر می‌شود ...


یادداشتی از : نوید کمالی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۰۱ ، ۰۰:۵۹
روابط عمومی

در این قسمت ار برنامه امواج شبهه در رادیو گفت و گو به «بررسی نقش هدایتگری رسانه های بیگانه در ساختارشکنی های فرهنگی و اجتماعی» پرداختیم.

این برنامه با حضور بنده، خانم سیده فاطمه شعار(تهیه کننده و آیتم ساز)، مصطفی صادقی(کارشناس مجری)، دکتر علیرضا داودی(کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی) اجرا گردید.

برای شنیدن این گفتگوی چالشی که بخش مهمی از آن به بررسی ابعاد فرهنگی-امنیتی واقعه ماجرای بلوار چمران شیراز و زمینه‌های شکل‌گیری آن گذشت می‌توانید به وب سایت رادیو گفت و گو و همچنین آدرس اختصاصی ذیل مراجعه کنید.

برای شنیدن این برنامه در رادیو گفت و گو کلیک کنید

نوید کمالی - Navid Kamali

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۰۱ ، ۰۳:۵۵
روابط عمومی