وبگاه رسمی نوید کمالی

مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های منتشر در رسانه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی

مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های منتشر در رسانه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی

وبگاه رسمی نوید کمالی

یادداشت‌های یک روزنامه‌نگار، مولف و مدرس فعال در حوزه سیاست خارجی، فناوری‌های نوین و قدرت نرم ...

شماره تماس: 00989159263347 (جهت دریافت «مشاوره» ، دعوت جهت «برگزاری کارگاه آموزشی» و ... لطفا در ساعات غیر اداری و یا در شبکه های اجتماعی مبتنی بر این شماره تماس حاصل فرمایید.)

تذکر: بازنشر مطالب این پایگاه بلااشکال می باشد.

پست الکترونیکی : NavidKamali.ir@iran.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نوید کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز داوری جشنواره ابوذر در استان زنجان اظهار کرد: با دریافت 562 اثر داوری سومین جشنواره از امروز آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه داوری این آثار در تهران انجان می‌شود، تصریح کرد: ارسال 562 اثر به جشنواره رسانه‌ای در استان زنجان در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر دراستان زنجان گفت: جشن بزرگ روز خبرنگار همراه با اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر 19 مرداد ماه در سالن شهید شهریاری صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم روز خبرنگار بسیج رسانه استان زنجان با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزر می‌شود، ابراز کرد: حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی سخنران ویژه اختتامیه جشنواره ابوذر در استان زنجان است.

کمالی با اشاره به مشارکت برخی سازمان و دستگاه‌ها در این جشنوراه بیان کرد: بسیج هنرمندان، صدا و سیما، نیروی انتظامی، انجمن صنفی خبرنگاران استان، مرکز هنرهای رقومی بسیج زنجان، بسیج صدا و سیمای مرکز زنجان، سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در برگزاری این جشنواره مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه محورهای جشنواره رسانه ابوذر با هماهنگی سازمانهای متولی آن موضوع انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: به فرض مثال امنیت اجتماعی به نیروی انتظامی مربوط بوده و یکی از رسالتهای آن است و برگزیدگان این محور نیز توسط مسئولان ارشد نیروی انتظامی استان تجلیل می‌شوند.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان با اشاره به استقبال ویژه اصحاب رسانه از جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اظهار داشن: تا به حال سابقه نداشت که از لحاظ تعداد اثر جشنواره‌ای این چنین مورد استقبال قرار گیرد.

وی گفت: استقبال از این جشنواره به حدی بود که مجبور شدیم روز گذشته تا ساعت 24 این جشنواره را تمدید کنیم اما امکان تمدید بیشتر از این وجود نداشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی