وبگاه رسمی نوید کمالی

مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های منتشر در رسانه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی

مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های منتشر در رسانه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی

وبگاه رسمی نوید کمالی

یادداشت‌های یک روزنامه‌نگار، مولف و مدرس فعال در حوزه سیاست خارجی، فناوری‌های نوین و قدرت نرم ...

شماره تماس: 00989159263347 (جهت دریافت «مشاوره» ، دعوت جهت «برگزاری کارگاه آموزشی» و ... لطفا در ساعات غیر اداری و یا در شبکه های اجتماعی مبتنی بر این شماره تماس حاصل فرمایید.)

تذکر: بازنشر مطالب این پایگاه بلااشکال می باشد.

پست الکترونیکی : NavidKamali.ir@iran.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

متاسفانه مدتی است که بدلیل افزایش آسیب های اجتماعی ازجمله ازدواج های غیر اصولی، بی اعتمادی در جامعه افزایش یافته است که نمونه مشهود آن را در برخی خانواده های جوان می توان به راحتی مشاهده کرد.


متاسفانه مدتی است که برخی از زوجین جوان (حتی دوستان و مسئولین برخی شرکتها) با اقدام به خرید و تهیه نرم افزارهای غیر مجاز جاسوسی و نصب این نوع بدافزارها بر روی تلفن همراه همسر یا قرانیانشان شروع به مشاهده و رصد تمام فعالیتهای این افراد می کنند!


توجه داشته باشید که فرد مجرم به واسطه این نرم افزارهای جاسوسی می تواند به تمام سابقه چت ها ، تماس ها و ... دسترسی پیدا کند !

در مورد این ماجرای تلخ باید عرض کنم که در یکی از برنامه های آموزشی خود یکی از مخاطبین عزیز عنوان نمود که دوستش مبلغ بالایی را برای جاسوسی از همسرش صرف خرید یک نرم افزار نموده تا با نصب آن به تمام فعالیتهای همسرش در تلفن همراه شخص اش نظارت داشته باشد.


این موضوع تلخ مرا واداشت تا با تهیه یک فایل آموزشی شما و تمام مخاطبین عزیز را با مهارت لازم برای شناسایی و حذف بدافزارهای ردیابی و جاسوسی در تلفن های همراه هوشمند آشنا سازم.


برای مشاهده این برنامه آموزشی و کاربردی وارد لینک زیر در آپارات شوید

 http://www.aparat.com/v/AnYID

جاسوسی اینترنتی ، نرم افزار جاسوسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی