وبگاه رسمی نوید کمالی

مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های منتشر در رسانه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی

مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های منتشر در رسانه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی

وبگاه رسمی نوید کمالی

یادداشت‌های یک روزنامه‌نگار، مولف و مدرس فعال در حوزه سیاست خارجی، فناوری‌های نوین و قدرت نرم ...

شماره تماس: 00989159263347 (جهت دریافت «مشاوره» ، دعوت جهت «برگزاری کارگاه آموزشی» و ... لطفا در ساعات غیر اداری و یا در شبکه های اجتماعی مبتنی بر این شماره تماس حاصل فرمایید.)

تذکر: بازنشر مطالب این پایگاه بلااشکال می باشد.

پست الکترونیکی : NavidKamali.ir@iran.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
خیلی دلم می سوزد خیلی یعنی هر روز و هر شب بخشی از غصه های مردم در سینه بنده دفن می شود زیرا هر روز افرادی مراجعه می کنند برای مشاوره که غالبشان دختران و زنانی هستند که مدتها بی مهابا و بدون دقت نظر خصوصا در شبکه ای مانند اینستاگرام عکس هایشان را منتشر می کرده اند آنهم با این توهم که پیجشان خصوصی است و فقط ۲۰۰ ، ۳۰۰ یا ۲۰۰۰ فالورشان آنها را می بینند!!! 
اما به ناگاه و در بزنگاههای زندگییشان مشاهده می کنند که اوه عکسهایشان در پروفایلهای جعلی و بعضا روسپیگری منتشر شده است و قطعا آنجا خواهد بود که بخت از زندگی شان روی بر خواهد گرداند و باقی قضایا . . . 
جالب اینکه وقتی بررسی می کنی می بینی اینها بدلیل شرایط فرهنگی یا اجتماعی خانواده هایشان در فضای حقیقی بشدت محجوبند اما در فضای مجازی روی دیگری از سکه را نمایش داده اند و به همین دلیل بشدت آسیب پذیر هستند چون آقا یا خانم اخاذ می داند که آن دختر یا زن برای افشا نشدن عکسها و رابطه هایش حاضر به هرکاری هست!
و اینجاست که دختر اصیل و محجوب ما که یک عکس ۳ در ۴ خود را در کوچه به کسی نمی داده و نمی دهد تبدیل می شود به یک فرد قربانی که از او هم سوءاستفاده احساسی شده ، هم مالی و هم بعضا جنسی!
اما با همه اینها این دختر برای دفاع از خود اقدام نمی کند چون باور پیدا کرده که «هیس ، دخترها فریاد نمی زنند» . . . 
هیس دخترها فریاد نمی زنند ، هک ایسنتاگرام ، قربانی فضای مجازی ، فضای مجازی ، اینستاگرام ، هک تلگرام ، هک دختر ، نوید کمالی
و خود این درد سکوت در مقابل ظلم یک یا چند مفسد آن دختر را کم کم له می کند و یک دنیا آرزو و عزت نفس را از هم می پاشاند و کم کم فرو می رود در حجمی از مشکلات روحی که غالبا انتهایش خودکشی و اعتیاد است! هیچ یک از اینها اتفاق نمی افتد اگر دختر ما در فضای مجازی تصور درستی از این تکنولوژی داشته باشد و بداند عکس ها و کلیپ های فان امروز از عکس سلفی گرفته تا دابسمش های در فرداهای زندگی او با همین قضاوت امروز بررسی نخواهند شد!
چون دلم می سوزد باز هم تکرار می کنم ؛ خطرات اینستاگرام و تلگرام را بر آینده خود جدی بگیرید!
نمی دانم نظر شما چیست اما اگر نظری دارید حتما بنویسید . . . 

Aparat.ir/NavidKamali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی