وبگاه رسمی نوید کمالی

مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های منتشر در رسانه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی

مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های منتشر در رسانه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی

وبگاه رسمی نوید کمالی

یادداشت‌های یک روزنامه‌نگار، مولف و مدرس فعال در حوزه سیاست خارجی، فناوری‌های نوین و قدرت نرم ...

شماره تماس: 00989159263347 (جهت دریافت «مشاوره» ، دعوت جهت «برگزاری کارگاه آموزشی» و ... لطفا در ساعات غیر اداری و یا در شبکه های اجتماعی مبتنی بر این شماره تماس حاصل فرمایید.)

تذکر: بازنشر مطالب این پایگاه بلااشکال می باشد.

پست الکترونیکی : NavidKamali.ir@iran.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

در این پست برای دسترسی راحتتر شما مخاطبین عزیز لینک دانلود چند نرم افزار امنیتی قابل اعتماد و معروف را برای شما عزیران ارائه کردم.

دانلود رایگان ، دانلود نرم افزار ، دانلود نرم افزار آندرویید ، کافه بازار ، دانلود کافه بازار ، دانلود ، Free Download

لازم به ذکر است در صورتی که به هر دلیلی امکان دانلود از طریق لینک های معرفی شده در این پست را نداشتید با جستجوی نام این نرم افزارها در سایت ها یا مارکتهای معتبر مانند گوگل پلی وکافه بازار یا فایل هیپو  اقدام به دانلود آنها برای تلفن همراه یا رایانه خود نمایید.

دانلود رایگان ، دانلود ضد ویروس ، دانلود آنتی ویروس ، دانلود ، free download

لینک دانلود ضد ویروس دکتر وب Dr web برای آندرویید (دارای فایروال و ضد سرقت) 

لینک دانلود ضد ویروس کومودو Comodo آندرویید

لینک دانلود ضد جاسوسی Malwarebytes آندرویید

لینک دانلود نرم افزار ضد ویروس آوست Avast آندرویید

لینک دانلود نرم افزار ضد ویروس آوست Bitdefender آندرویید

لینک دانلود نرم افزار ضد ویروس آوست Norton آندرویید

لینک دانلود آنتی ویروس کمودو (یکی از بهترین های رایگان برای سیستم عامل ویندوز)

دانلود نرم افزار virustotal و Cluefull privacy advisor (ویژه شناسایی فایل های جاسوسی و ردیابی)

دانلود نرم افزار ضد ویروس حافظه فلش (Anti Autorun) 

دانلود نرم افزارهای کنترل فرزندان - ویژه والدین و خانواده ها

نرم افزار فارسی و ایرانی محدودیت کننده استفاده کودکان از تبلت و اینترنت (Parental Control) 

 
نرم افزار رمزنگاری حافظه فلش USB 

نرم افزار رمزگذاری بر روی پوشه های فایل های رایانه شخصی

 دانلود نرم افزار جلوگیری از دسترسی غیرمجاز برنامه ها و هکرها به دوربین تلفن همراه شما - Camera Block
دانلود نرم افزار مسدود سازی میکروفن تلفن همراه برای جلوگیری از شنود غیر مجاز - Mic Block
نرم افزار تست امنیت مودم وای فای در تلفن همراه اندروییدی - WPSapp Pro

-این لیست به روز رسانی می شود.



--------------------------------------

یادگیری زبان خارجه (انگلیسی ، فرانسه ، عربی ، آلمانی و ...) در طول تعطیلات تنها با یک تلفن همراه هوشمند !

با توجه به شروع تعطیلات تابستانی و شاهد هستم که بسیاری از دانشجویان و افراد مستعد به یادگیری زبان بدلیل افزایش بی سابقه هزینه های کلاس های تابستانی آموزش زبان از نعمت یادگیری زبان های خارجی محروم هستند لذا با توجه به تجربه خود در فراگیری و تقویت زبان خارجی بصورت خود آموز لازم دیدم که تجربه خود را در این رابطه با شما دوستان و مخاطبان عزیز به اشتراک بگذارم و نرم افزارهای خوداموز زبانی را که شخصا مورد استفاده قرار می دادم یا می دهم به شما معرفی نمایم در ادامه لیست از این نرم افزارها با لینک های دانلود معتبری که از نسخه های آنلاک شده (بدلیل گران قیمت بودن این دست نرم افزارهای خارجی برخی سایتها اقدام به شکستن قفل نرم افزاری انها کرده اند لذا بدون پرداخت هزینه امکان استفاده از تمام امکانات آنها را پیدا می کنید) در سایت های معروف لینک دانلود نسخه های جدیدشان را یافتم برای شما قرار می دهم تا در صورت علاقمندی اقدام به دانلود و استفاده از این برنامه ها نمایند.

دانلود نرم افزار آموزش زبان

توصیه می کنم در صورت استفاده از هر یک از این نرم افزارها با جدیت فرایند آموزش را هر روز دنبال کنید تا در پایان تعطیلات تابستانی از افزایش مهارت های زبانی خود لذت ببرید.

در کنار استفاده از این نرم افزارهای کاربردی هم موکدا توصیه می کنم خود را ملزم به مطالعه اخبار خارجی مثلا زبان انگلیسی نمایید و هر روز حداقل یک صفحه مطلب را بر اساس علاقه خود از دنیای وب دریافت و مطالعه کنید برای این کار می تواند از بخش خبری موتور جستجوی گوگل (Google News) استفاده کنید برای استفاده از این سرویس کافی است که در بخش جستجوی خبر موضوع مورد علاقه خود را تایپ نمایید تا جدیدترین اخبار رسانه های معتبر جهان در آن رابطه به شما نمایش داده شود.

پس از مطالعه هر متن سعی کنید لغات جدید را در جایی یادداشت کرده و با لغت نامه انگلیسی به انگلیسی مانند لغت نامه آکسفورد معنا و مفهوم آن را حفظ کنید، اکیدا توصیه می کنم که برای یادیگیری زبان از لغت نامه های فارسی استفاده نکنید و سعی کنید زبان انگلیسی را با لغت نامه های خارجی مانند وبستر ، کمبریج یا آکسفورد فرا بگیرید.

در زمان قدیم که مثل امروز پادکست های آموزش زبان انگلیسی ذر دسترس بنده نبود با رادیو کوچکی با پسنداز خریده بودم همینجور پیچ موج را می چرخواندم تا یک موج انگلیسی آنهم با کلی پاراژیت و خش خش پیدا کنم تامثلا اینگونه مهارت Listening خود را تقویت کنم ! اما امروز به لطف فراگیری اینترنت و پادکست های آموزشی (فایل های صوتی آموزشی) به راحتی جدیدترین آموزش های انگلیسی را می توانید در تلفن همراه خود بصورت آنلاین و آفلاین گوش کنید و هر روز مهارتهای زبانی خود را تقویت کنید برای دریافت این دست پادکستهای آموزشی می تواند از نرم افزار  6Minute English در تلفن همراه هوشمند آندروییدی خود استفاده کنید.

البته توصیه می کنم بجای نصب موردی نرم افزار های پادکست آموزشی یک نرم افزار جامع دریافت پادکست نصب کنید تا به دنیای از مطالب انگلیسی مختلف درموضوعات گوناگون و جذاب مانند داستان ، رمان و ... دسترسی پیدا کنید در این زمینه نرم افزار Speaker podcast Radio را توصیه می کنم البته Podcast Addict هم از نرم افزارهای معروف دسترسی به پادکست هاست که می توانید از آن هم استفاده کنید.

ترجمه لغات و به عنوان دیکشنری نرم افزار Oxford Dictionary of English را به شما توصیه می کنم که از لینک مقابل نسخه کامل آن را می توانید دانلود کنید. (دانلود دیکشنری آکسفورد نسخه کامل) 

البته دیکشنری wordweb دیکشنری محبوب و سبک این روزهای من است زیرا علاوه بر سبکی و ارائه معنی لغت مترادف ها و متضاد های هر لغت را نیز نمایش می دهد که این مساله کمک زیادی به یادگیری بهتر لغات می کند و خوشبختانه شما می توانید آن را از کافه بازار هم دانلود کنید ، اما اگر به لغت نامه دیگری هم علاقه دارید می توانید آن را از این لیست دیکشنری های گوگل پلی انتخاب و دانلود کنید.

خوب حالا وقت معرفی نرم افزارهای آموزش زبانی است که قولش را به شما داده بودم:

1. نرم افراز آندروییدی آموزش زبان انگلیسی به وسیه فیلم های کوتاه
برای دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Learn English with ABA English Premium Unlocked  که نسخه آنلاک شده این نرم افزار است می توانید از طریق لینک مقابل اقدام کنید البته توجه داشته باشید برای استفاده از این نرم افزار و سایر نرم افزارهایی که پیشنهاد می کنم باید اینترنت موبایل خود را فعال نمایید (دانلود با حجم 26 مگابایت )


2. نرم افزار آندروییدی آموزش 19 زبان زنده دنیا Learn Languages: Rosetta Stone Full Unlocked

این نرم افزار را از سالها قبل و دوران دبیرستان و دانشگاه می شناسم اما آن ایام فقط نسخه تحت ویندوزش در دسترس بود اما چندسالی است که نسخه تحت تلفن هوشمند و تبلت آن به بازار عرضه شده است ، این نرم افزار بدلیل کیفیت بالای آموزشی آن و البته هوشمندی بالا در تشخیص گفتار زبان آموز قیمت بالای دارد و قیمت روز این پکیج در حدود 200 دلار است! اما خوشبختانه نسخه قفل شکسته آن برای تلفن همراه مدتی است که در دسترس است و ما ایرانی ها که بدلیل تحریم قادر به خرید این نرم افزار نیستیم می توانیم به رایگان از آموزش های آن بهره ببریم و البته سازندگانش را دعا کنیم.

این نرم افزار آنقدر خوب است که سالها استفاده کننده پروپاقرصش بودم لذا به شما هم توصیه اش کردم باشد که مفید حالتان باشد! (دانلود با 76 مگابایت حجم)


3. آخرین نسخه دیکشنری آکسفورد Oxford Advanced Learner’s Dict v1.1.6 Unlocked

این دیکشنری را هم دیدم ضرر نمی کنید اگر مورد استفاده قرار دهید زیرا شامل نیم میلیون لغت است که تلفظ هر لغت را میتوانید با لحجه بریتانیایی و امریکایی گوش کنید! (دانلود با 36 مگابایت حجم)



4. دیکشنری آفلاین و کاربردی U-Dictionary:Best English Learning Dictionary
این دیکشنری فقط مخصوص زبان انگلیسی نیست وزبان های زیادی از جمله فارسی را هم پوشش می دهد و یکی از ویژگی ها خوب و مفیدش آفلاین بودن و محتاج نبودنش به اینترنت است. (دانلود با 20 مگابایت حجم)
 

 
5. آموزش زبان نصرت !
این مورد رابرای آنها گذاشتم که اصلا حوصله زحمت کشیدن برای یادگیری زبان را ندارند و فقط قصد یک سفر گردشگری به آن سوی مرزها را دارند! اگر شما هم از این دست افراد هستید می توانید مجموعه صوتی را دانلود کنید در 90 روز مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرد ! یادش بخیر در دوران دبیرستان یا  راهنمایی بودم که سفری به کیش داشتیم آنجا آنقدر اسیر تبلیغات این مجموعه شدم بودم که پدر جان را مجبور کردم یک سی دی من (شبیه MP3 پلیرهای همراه امروزی اما سCD خورش! که آن زمان END تکنولوژی بود!) و مجموعه نصرت مثلا اورجینال را به قیمت گزافی برایم خرید! جلب اینکه وقتی به کی از سی دی فروشی ها شهر خودمان مراجعه کردم دیدم همان مجموعه را با یک دهم قیمت می فروشد!
حال بگذریم از خاطرات قدیم اگر دوست داشتید از این مجموعه صوتی که زمانی خیلی معروف شد هم می توانید استفاده کنید! (لینک دانلود)


----------
پی نوشت : فعلا همین ها را که زیاد استفاده می کردم برایتان معرفی کردم اما سعی می کنم در بازه هایی نزدیک این لیست را بروزرسانی کنم تا بتوانید بهتر و بیشتر از این نرم افزارها استفاده کنید.
راستی اگر دوست داشتید این صفحه را به دوستانتان معرفی کنید :D

نظرات  (۳)

سلام میتونید لطفا نرم افزارهای مخصوص لپ تاب و کامپیوتر هم بزارید آنتی ویروس و سایر نرم افزار های کاربردی
پاسخ:
با سلام ،غالب نرم افزارها توسط شرکت های معتبر و بزرگ جهانی تولید شده اند که علاوه بر نسخه ویژه تلفن همراه، نسخه های دیگری هم ویژه رایانه ها و لپ تاپ ها هم بصورت هم زمان ارائه می کنند اما به هر حال اگر نرم افزارخاصی مد نظر است ذکر کنید تا لینک های دانلود برای شما قرار داده شود.
با سپاس
همین نرم افزارهای که معرفی کردید ضد جاسوسی ضد هک وایفا یا آنتی ویروس مخصوص ویندوز ضمن اینکه من از گوگل پلی نمی تونم هیچ نرم افزاری دانلود کنم مشکل از کجاست؟
پاسخ:
برای دانلود نرم زارهای امنیتی اندروید از www.farsroid.com استفاده کنید و برای دانلود نرم افزارعای ویندوزی از soft98.ir ...

مشکل عدم دانلود از گوگل پلی هم مربوط به تحریم هاست ... نرم افزار بشکن را از کافه بازار دانلود کنید و فعالش نماید ... گوگل پلی را باز و سپس ببندید ، سپس وارد بخش تنظیمات گوشی خود شده و حافظه Storage نرم افزار Google Play خود را پاک کنید ... سپس دوباره بشکن را فعال کنید و گوگل پلی را باز کنید ...
اینجا گوگل پلی آی پی دستگاه شما را خارج از ایران در نظر خواهد گرفت و بدون محدودیت قادر به دانلود اپلیکیشن ها از گوگل پلی خواهید بود ...
هر باز هم دوباره این مشکل پیش آمد این فرایند را تکرار کنید

good artical thanks for sharing this amazing post keep up the food work

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی